اقزایش قیمت COIN . بیش از 48 % افزایش در کمتر از 24 ساعت .

اقزایش قیمت COIN

اقزایش قیمت COIN در 24 ساعت گذشته , 49.7% افزایش  و  بالاترین سطح از می 2022   – بازار صعودی تایید می شود؟
کوین بیس به دنبال افزایش قابل توجه قیمت رمزارز اختصاصی خود، افزایش چشمگیری در دارایی را تجربه می کند.

بر اساس داده‌های TradingView، قیمت سهام COIN که در تالار معاملات نزدک فهرست شده است، بیش از 49 درصد افزایش یافته است.

قیمت این ارز دیجیتال در نوامبر با 77 دلار شروع شد اما در 24 ساعت گذشته به 115.93 دلار افزایش یافته است.

با این حرکت صعودی قوی، این بالاترین قیمتی است که این کوین از می 2022 و پس از یک دوره نزولی یک ساله به آن دست یافته است .

COIN از آن زمان به بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه (MA) قیمت 82.42 دلار خود رسیده است. میانگین متحرک 200 روزه آن 72.62 دلار و نمودار میانگین متحرک نیز صعودی است.

این ارز دیجیتال همچنین در شاخص قدرت نسبی خود (RSI) پس از رقم 82.83 به منطقه بیش خرید وارد شده است.

با وجود این دستاوردها، قیمت فعلی COIN به طور قابل توجهی کمتر از قیمت  2021 آن است. سهام این صرافی قبل از اینکه در اوایل سال 2022 به دلیل رکودهای بازار در سطح صنعت، کاهش قابل توجهی را تجربه کند، به بالاترین حد تاریخ یعنی 350 دلار رسید.

 

با ساترکس , اخبار روز دنیای ارزهای دیجیتال را دنبال کنید 

 

اقزایش قیمت COIN … چرا ؟

COIN با توجه به نقش کلیدی خود در رقابت مداوم برای تأیید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) برای چندین شرکت مدیریت دارایی , به دنبال بازگشت به روزهای اوج خود و در نتیجه اقزایش قیمت COIN به عنوان رمزارز اختصاصی خود است ..

غول‌های سرمایه‌گذاری بزرگ، از جمله BlackRock، Ark Invest، Grayscale، WisdomTree، Valkyrie، و Fidelity، درخواست‌های ETF بیت کوین خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرده‌اند.

یک عامل مشترک در بین همه متقاضیان، گنجاندن Coinbase به عنوان متولی دارایی بیت کوین آنها است.

 “توضیح : یک ETF بیت کوین در اصل یک راه امن برای سرمایه گذاران  فراهم می کند تا از طریق نهادهای مالی سنتی و تنظیم شده وارد فضای رمزنگاری شوند و نگرانی ها در مورد کلاهبرداری های رمزنگاری و فعالیت های متقلبانه را کاهش دهد. “

در حالی که این اولین تلاش برای تشکیل پرونده بیت کوین ETF نیست، SEC، به رهبری گری جنسلر، به طور مداوم چنین پیشنهادهایی را رد کرده است و به نگرانی در مورد دستکاری بازار، خدمات نادرست نظارت بر داده ها و فقدان مکانیسم های قوی حفاظت از سرمایه گذار اشاره می کند.

با این حال، تحلیلگران بازار تغییر قابل توجهی را پیشنهاد می کنند و احتمال تایید SEC برای ETF بیت کوین در اوایل سال آینده را 90 درصد تخمین می زنند.

تحلیلگران بلومبرگ، اریک بالچوناس و جیمز سیفارت دیروز در یادداشتی پیش‌بینی کردند که ETF بیت کوین 90 درصد تا ژانویه 2024 تائید خواهد شد.

جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ، پیش‌بینی می‌کند که یک ETF بیت‌کوین می‌تواند در ژانویه 2024 وارد بازار شود.

 

کاهش ذخیره بیت کوین بایننس در حالی که ذخایر کوین بیس پیوسته افزایش می یابد

Coinbase اخیراً به عنوان یک برنده در چندین جبهه ظاهر شده و باعث اقزایش قیمت COIN شده  است. بر اساس داده های CryptoQuant، ذخایر بیت کوین بایننس به 5000 بیت کوین کاهش یافت، در حالی که دارایی های کوین بیس در یک بازه زمانی کوتاه به 12000 بیت کوین افزایش یافت.

CryptoQuant این تغییرات را به جریان خروجی خرده‌فروشی نسبت داد که مستقیماً از Binance به Coinbase Pro تغییر می‌کند، که نشان‌دهنده یک تحول قابل توجه در پویایی رهبری کریپتو است.

انتقال دلار بیت کوین از بایننس به کوین بیس

ذخایر کوین بیس از آن زمان تا کنون حدود 12000 بیت کوین افزایش یافته در حالی که ذخایر بایننس 5000 بیت کوین کاهش یافته است.

CryptoQuant با ارائه بینشی در مورد این تحولات اظهار داشت که بسیاری از بازیگران نهادی پلتفرم Coinbase را برای تجارت و نگهداری دارایی انتخاب می کنند.

این تغییر به فهرست Nasdaq و پوشش نظارتی قوی Coinbase نسبت داده می شود که پناهگاهی امن برای سرمایه گذاران برای محافظت در برابر هرگونه کسری فراهم می کند.

صرافی بایننس اخیراً توسط چهار سازمان دولتی ایالات متحده، از جمله وزارت دادگستری (DoJ)، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و دو سازمان دیگر، 4.3 میلیارد دلار جریمه شد.

 

صرافی ارز دیجیتال ساترکس … راه امن شما به آینده ای مطمئن

 

 

منبع : https://cryptonews.com/news/coinbase-coin-rallies-49-7-in-24-hours-reaching-highest-level-since-may-2022-bull-market-starting.htm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link