خروج 700 میلیون دلاری اتریوم از صرافی بایننس.

خروج 700 میلیون دلاری اتریوم از صرافی بایننس

 خروج 700 میلیون دلاری اتریوم از صرافی بایننس.

 

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، بایننس، روز دوشنبه پس از انتشار اخباری مبنی بر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ، بیش از 700 میلیون دلار خروجی از شبکه اتریوم داشت.

خبر خروجی ها توسط پلتفرم تحلیل زنجیره ای نانسن در توییتر در روز سه شنبه به اشتراک گذاشته شد . در این توییت اشاره شد که جریان خروجی حتی در یک ساعت گذشته نیز همچنان منفی بوده است.

طبق داده‌های نانسن، خروجی خالص ۲۴ ساعته از بایننس در شبکه اتریوم (توکن‌های ETH و ERC-20 و استیبل کوین‌ها) اکنون ۷۷۸.۶ میلیون دلار است.

نانسن گفت که تنها با نگاهی به Binance.US، شعبه مستقر در ایالات متحده که در واقع توسط SEC هدف قرار گرفته است، جریان خالص خروجی اتریوم در همان دوره به 13 میلیون دلار رسیده است.

 

خروج بیت کوین

در همین حال، داده های Coinglass نشان داد که جریان خروجی 24 ساعته از شبکه بیت کوین در زمان نگارش این مقاله به 13484 BTC یا تقریباً 347 میلیون دلار( با قیمت امروز) رسیده است.

پس از خروجی ها، موجودی بیت کوین باقی مانده بایننس به 545491 می رسد که بالاترین میزان در میان تمام صرافی های ارز دیجیتال است.

این داده ها به این معنی است که تنها در 24 ساعت گذشته بیش از یک میلیارد دلار ارز دیجیتال در شبکه های بیت کوین و اتریوم از بایننس خارج شده است.

 

هنوز هیچ تاثیر مهمی برای Binance وجود ندارد

به گفته چندین تحلیلگر زنجیره ای، علیرغم قابل توجه بودن در کوتاه مدت، جریان خروجی که تاکنون مشاهده شده است، مشکل جدی بلندمدتی برای بایننس ایجاد نمی کند.

ویل کلمنته، تحلیلگر زنجیره‌ای بیت‌کوین ، می‌نویسد: «هنوز به دنبال اخبار اولیه امروز هیچ خروجی قابل توجهی از بایننس مشاهده نکرده ایم – فقط 10 هزار بیت کوین که حدود 1.5 درصد کاهش در موجودی بایننس است .

 

خرید و فروش سریع ارزهای دیجیتال در ساترکس

 

کلمنته همچنین نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان دهنده تغییر موجودی بیت کوین بایننس از پایان سال گذشته است:

به طور مشابه، کی یانگ جو، تحلیلگر زنجیره ای، مدیر عامل پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای CryptoQuant.com، نشان داد که در نمودارهای بلندمدت، خروجی ها چقدر ناچیز است.

بایننس در پاسخ به شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار که در روز دوشنبه منتشر شد، روشن کرد که وجوه مشتریان در صرافی امن باقی می‌ماند.

بایننس گفت: «همه دارایی‌های کاربر در پلتفرم‌های وابسته به Binance و Binance، از جمله Binance.US، ایمن و امن هستند و ما قویاً در برابر هر گونه ادعای خلاف آن دفاع خواهیم کرد».

 

منبع :

https://cryptonews.com/news/binance-sees-700-million-ethereum-outflows-amid-sec-charges-highest-since-march-crypto-crisis.htm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link