سرخط مهمترین اخبار روز دنیای رمزارزها و بلاکچین ( 1401/06/01)

پروتکل وام‌دهی BendDAO به مشکل برخورده است

BendDAO، پروتکل وام‌دهی NFT با بحران ورشکستگی مواجه شده است. طبق گزارش ها، ذخایر اتریوم این پلتفرم تمام شده است. در قرارداد BendDAO تنها ۵/۱۲ WETH باقی مانده است.

وام‌دهندگان BendDAO در وضعیت ناامنی قرار دارند. یکی از بنیانگذاران این پلتفرم گفت که آنها پیشنهادی را برای نجات این پروتکل ارائه کرده‌اند، به این امید که بتوانند از بحران خارج شوند.

BendDAO دارندگان NFT را قادر می‌سازد تا از دارایی‌های خود به عنوان وثیقه برای استقراض اتر استفاده کنند. وقتی فردی یک NFT را به این پلتفرم وام‌دهی واریز می‌کند، به او اجازه داده می‌شود تا 40 درصد از قیمت کف آن مجموعه را به صورت اتریوم وام بگیرد. در حال حاضر، بسیاری از NFTها از مجموعه های برجسته مانند Bored Ape Yacht Club (BAYC)، Mutant Ape Yacht Club (MAYC)، Doodles و CloneX به دلیل خطر لیکوئید در “لیست هشدار” قرار گرفته‌اند.

#NFT #BendDAO #وام #ورشکستگی  #اتریوم #BAYC #MAYC #کریپتو

منبع: https://cryptopotato.com/benddao-in-trouble-ethereum-reserves-drained/

سامسونگ صرافی رمزارزی خود را در سال 2023 راه‌اندازی می‌کند

طبق گزارش‌ها، هفت شرکت‌ اوراق بهادار کره جنوبی تمرکز خود را بر روی صنعت کریپتو معطوف کرده‌اند و قصد دارند در نیمه اول سال 2023 صرافی‌های کریپتویی راه‌اندازی کنند. اخیراً این شرکت‌ها با ناظران مالی داخلی همکاری کرده‌اند که تا پایان سال 2022 مجوز چنین فعالیت‌هایی را دریافت کنند. دوتا از آنها عبارتند ازMirae Asset Securities و Samsung Securities.

تنظیم‌کننده‌های مالی کره جنوبی در چند سال گذشته نسبت به نهادهای مرتبط با ارزهای دیجیتال بسیار سخت‌گیرانه عمل کرده‌اند. سال گذشته، به دلیل الزاماتی که واحد اطلاعات مالی (FIU) اجرا کرد، بیش از 60 مرکز معاملاتی فعالیت خود را متوقف کردند.

#کریپتو #سامسونگ #صرافی #کره_جنوبی #رمزارز

منبع: https://cryptopotato.com/samsung-among-others-to-launch-crypto-exchanges-in-2023-report/

جامعه Acala به سوزاندن ۹۷/۲ میلیارد دلار استیبل کوینی که به اشتباه ضرب شده بود رای داد

Acala یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز است که بر روی اکوسیستم پولکادات ساخته شده است. هفته قبل، پس از اینکه مشخص شد ۰۲۲/۳ میلیارد aUSD به اشتباه از طریق پیکربندی نادرست استخر نقدینگی iBTC/aUSD ضرب شده، قیمت آن به کمتر از ۰۱/۰ دلار کاهش یافت. از آن زمان پیکربندی نادرست اصلاح شده و آدرس‌هایی که aUSD به اشتباه ضرب شده را دریافت کرده بودند از طریق ردیابی زنجیره‌ای شناسایی شدند. بیش از 99٪ از این aUSDهای جدید در پاراچین Acala باقی می‌مانند. با این حال، حدود ۶۹/۹ میلیون دلار aUSD به DOT ​​تبدیل و به صرافی‌های متمرکز ارسال شد. قیمت فعلی ۸۴/۰ دلاری آن نشان می‌دهد که aUSDهای جدید همچنان تعادل سیستم را مختل می‌کنند. توسعه‌دهندگان جوایز و فراخوان‌های عمومی را برای بازگرداندن دارایی‌های معیوب به شبکه Acala صادر کرده‌اند.

 #کریپتو #aUSD #Acala #DOT #پولکادات #استخر_نقدینگی #توکن_سوزی #استیبل_کوین

منبع: https://cointelegraph.com/news/acala-community-votes-to-burn-2-97-billion-of-erroneously-minted-ausd-stablecoin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link