کاهش شدید موجودی اتریوم در صرافی‌ها

اتریوم

احتمال افزایش قیمت اتریوم تا مرز 3000 دلار .

 

کاهش موجودی صرافی ها , داده های کوین تلگراف و نمودارهای تکنیکال همگی بر یک چیز توافق دارند….احتمال افزایش قیمت اتریوم تا مرز 3000 دلار .

موجودی اتریوم در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود در سال۲۰۲۳ رسیده است و بر عکس آن سپرده‌های استیکینگ اتر به شدت در حال افزایش هستند. اگر خریداران بتوانند از مقاومت بین ۱۹۰۰ تا ۲۰۰۰دلار عبور کنند، قیمت اتر می‌تواند به ۳۰۰۰دلار برسد.

به گزارش کوین‌تلگراف ، موجودی اتریوم در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد سال جاری خود یعنی ۶/ ۱۲درصد رسیده که در ۳۰روز گذشته به‌شدت کاهش یافته است. معمولا کاهش عرضه در صرافی‌ها یک سیگنال صعودی است؛ زیرا به این معنی است که توکن‌های کمتری برای فروش در دسترس هستند.

 

صرافی ارز دیجیتال ساترکس

 

حجم معاملات اتریوم

بررسی حجم خالص واریز و برداشت‌ از صرافی‌ها، افزایش شدید برداشت‌ها را در آغاز ژوئن (اواسط خرداد ماه) در بحبوحه شکایت علیه بایننس و کوین‌بیس نشان می‌دهد. البته در بررسی این داده‌ها باید کمی احتیاط کرد؛ زیرا بخشی از برداشت‌ها توسط سرمایه‌گذاران وحشت‌زده انجام شده است. با این حال، حجم عظیم برداشت‌ها و عملکرد صعودی قیمت شباهت‌هایی را با سطوح نوامبر۲۰۲۲ (آبان۱۴۰۱) نشان می‌دهد؛ زمانی که قیمت اتریوم به دنبال کاهش موجودی آن در صرافی‌ها به سرعت بیش از ۳۳درصد افزایش یافت.

حجم قراردادهای استکینگ اتریوم

همچنین، موجودی ETH که در قراردادهای استیکینگ قفل شده‌اند، از زمان ارتقا شاپلا (Shapella) در آوریل (فروردین۱۴۰۲) به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است. در حال حاضر، بیش از ۲۳میلیون ETH در قراردادهای استیکینگ سپرده‌گذاری شده است که ۱/ ۱۹درصد از کل عرضه اتریوم را تشکیل می‌دهد. داده‌های گلس نود نشان می‌دهد نزدیک به ۳۰درصد از موجودی اتر در قراردادهای هوشمند، از جمله قراردادهای مالی غیرمتمرکز و قراردادهای استیکینگ قفل شده است که این رقم در ابتدای سال۲۰۲۳، ۵/ ۲۵درصد بوده است. افزایش برداشت از صرافی‌ها و سپرده‌گذاری در قراردادهای هوشمند برای قیمت اتریوم سیگنال مثبتی است؛ زیرا عرضه آن را کاهش می‌دهد.

 

 

 

منبع :

https://cointelegraph.com/

 

 

#ارزدیجیتال #ارزدیجیتالی #ارزدیجیتالبیتکوین #ارزدیجیتال_آموزش #ارزدیجیتال_پول_آینده #ارزدیجیتال_بیتکوین #ارزدیجیتالاتریوم #ارزدیجیتال_رایگان #ارزدیجیتال_داخلی #ارزدیجیتال_چیست #بیتکوین #بیتکوین_چیست #بیتکوین_ماینینگ #اخبارارزدیجیتال #اخباررمزارزها #اخباررمزارز #صرافی #صرافی_ارز_دیجیتال #صرافی_آنلاین #صرافی_رمزارز #صرافی_رمز_ارز #خرید_بیت_کوین #خرید_بیتکوین #تتر #خرید_تتر #اخبار_رمز_ارز #اخبار_ارز_دیجیتال#ساترکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link