اعلام جدیدترین آمار اقتصاد آمریکا – آیا بازار نزولی رمز ارزها به پایان خود رسیده است ؟ 1402/03/24

جدیدترین آمار اقتصاد آمریکا

اعلام جدیدترین آمار اقتصاد آمریکا – آیا بازار نزولی رمز ارزها به پایان خود رسیده است ؟ 1402/03/24

جدیدترین آمار اقتصاد آمریکا در مورد نرخ تورم ایالات متحده نشان می دهد که قیمت های مصرف کننده نسبت به سال قبل 4 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده کاهش 4.9 درصدی آوریل و کاهش قابل توجهی از بالاترین نرخ 9.1 در ژوئن گذشته در 40 سال گذشته است.

شاخص قیمت مصرف کننده وزارت کار نشان می دهد که این کمترین افزایش سالانه از مارس 2021 است.

علاوه بر این، به صورت ماهانه، قیمت ها در مقایسه با رشد 0.4 درصدی آوریل، 0.1 درصد افزایش یافت که نشان دهنده تاثیر سیاست های اقتصادی دولت آمریکا بر نرخ تورم این کشور است .
با اعلام جدیدترین آمار اقتصاد آمریکا و نزدیک شده به پایان تورم در اقتصاد این کشور , امید می رود دولت این کشور سیاست های انقباضی را کنار گذاشته و این امر راه را برای سرمایه گذاری بیشتر آمریکایی ها بر دارایی های ریسک پذیر , مانند رمز ارزها , باز کند .
این تحولات گمانه‌زنی‌هایی را در مورد تأثیر بر بازار بیت‌کوین و احتمال پایان روند نزولی قیمت رمز ارزها , ایجاد کرده است .

 

پیش بینی قیمت بیت کوین

بیت کوین در حال حاضر با 25827 دلار معامله می شود که در روز سه شنبه نزدیک به 1 درصد افزایش را نشان می دهد. اگرچه در معاملات صبح روز سه شنبه در آسیا شاهد افزایش بود، اما نتوانست از سطح مقاومت قوی در 26000 دلار عبور کند.

از منظر فاندامنتال , با اعلام جدیدترین آمار اقتصاد آمریکا , امید ها به افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال زنده شده و شکست مقاومت های پیش رو دور از انتظار نخواهد بود .

اما از نظر تکنیکال , بیت کوین با مقاومت قابل توجهی در حدود 26180 دلار مواجه است، در حالی که حمایت نزدیک به سطح 25400 دلار را برای خود در نظر گرفته است .

در بازه زمانی چهار ساعته، سطح 25400 دلار نقش مهمی را به عنوان پشتیبان سه گانه پایین ایفا می کند و به حفظ ثبات قیمت بیت کوین کمک می کند.

بازار در حال حاضر در مرحله یکپارچگی قرار دارد و بیت کوین در محدوده 26180 دلار به عنوان حد بالا و 25400 دلار به عنوان حد پایین معامله می شود.

 

حرکت مهم بعدی برای بیت کوین به خروج از محدوده ی 25400-26180 بستگی دارد.

علاوه بر این، میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) به عنوان سطح مقاومت در حدود 25900 دلار عمل می کند. قیمت بیت کوین در حول و حوش این سطح در نوسان است که نشان دهنده کشمکش احتمالی بین خریداران و فروشندگان است.

شایان ذکر است که یک الگوی مثلث نزولی شکل گرفته است که با پایین‌ترین و اوج‌های پایین‌تر مشخص می‌شود که نشان‌دهنده احساس نزولی در بین سرمایه‌گذاران است.

اگر سطح حمایت حیاتی در 25400 دلار شکسته شود، می تواند منجر به افزایش فشار فروش شود و به طور بالقوه قیمت را به سطوح حمایتی 24950، 24700 دلار یا حتی 24400 دلار کاهش دهد.

معامله گران و سرمایه گذاران باید از نزدیک بر عملکرد قیمت بیت کوین نظارت داشته باشند زیرا با این سطوح کلیدی در تعامل است تا بینشی در مورد جهت بازار به دست آورند.

اکنون بیت کوین بخرید

 

 

 

 

منبع :

https://cryptonews.com/news/bitcoin-price-prediction-as-us-inflation-rate-data-announced-is-bear-market-over.htm

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link