رابرت کیوساکی   : کشورهای بریکس به‌زودی از رمزارز مخصوص خود با پشتوانه طلا رونمایی می کنند .

بریکس

رابرت کیوساکی  نویسنده کتاب  پدر پولدار پدر بی پول  :

کشورهای بریکس به‌زودی از رمزارز مخصوص خود با پشتوانه طلا رونمایی می کنند و به تبع آن  سقوط ارزش دلار آمریکا قریب‌الوقوع خواهد بود .

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب معروف پدر پولدار، پدر بی پول معتقد است پس از توافق کشورهای بریکس مبنی بر ایجاد ارزی با پشتوانه طلا، دلار آمریکا رو به افول خواهد بود .

این توافق که هفته گذشته بدست آمد، ظاهراً در ماه اوت در نشست سران بریکس در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی به طور رسمی اعلام خواهد شد. روز دوشنبه، کیوساکی در واکنش به این اخبار گفت که انتظار دارد دلار آمریکا “بمیرد” – و بیت کوین به 120000 دلار افزایش یابد.

جالب اینجاست که پیش‌بینی فاندامنتال قیمت بیت‌کوین از سوی رابرت کیوساکی (120.000 دلار ) با پیشبینی تکنیکال استاندارد چارتد ( بیش از 100.000 دلار) تطابق نسبی دارد .

 

کیوساکی به دلیل طرفداری از فلزات گرانبها و بیت کوین نسبت به ارز دولتی و همچنین پیش بینی های اغلب دراماتیک روز قیامت برای اقتصاد و سیستم مالی ایالات متحده مشهور است.

در ماه آوریل، آرتور هیز، بنیانگذار BitMEX، پیش بینی کرد که جهان ممکن است در میان فشارهای تورمی دلار آمریکا شروع به شکستن به بلوک های ارزی متعدد کند و موقعیت دلار را به عنوان ارز ذخیره جهانی از بین ببرد.

در همان ماه، جرمی آلر، مدیر عامل Circle، گفت : پس از شکست بانک سیلیکون ولی  ایالات متحده , دلارزدایی بسیار فعالی به دلیل فروپاشی اعتماد به سیستم بانکی ایالات متحده در حال وقوع است .

 

 

صرافی ارز دیجیتال ساترکس , راحی به سوی موفقیت مالی شما

 

 

  پایان استاندارد دلار

در آن زمان، حتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات‌متحده – که نسبت به بیت کوین بدبین بود – پیش‌بینی کرد که دلار وضعیت ذخیره جهانی خود را از دست خواهد داد. او گفت: “ارز ما در حال سقوط است و دیگر استاندارد جهانی نخواهد بود .  این بزرگترین شکست ما در 200 سال گذشته خواهد بود.”

کشورها قبلاً نشانه های آزمایشی دور شدن از استفاده از دلار آمریکا برای تجارت جهانی را در سال جاری نشان داده اند. برای مثال، شرکت‌های انرژی چین و فرانسه در ماه مارس توافق کردند که یک قرارداد گاز طبیعی مایع در CNY را منعقد کنند. اندکی پس از آن، برزیل و چین قراردادی را برای تجارت با استفاده از ارزهای طبیعی خود به جای دلار امضا کردند.

ائتلاف بریکس شامل برزیل و چین و روسیه، هند و آفریقای جنوبی است. با این حال، بر اساس گزارش راشا تودی ، توافق این کشورها برای تشکیل ارزی با پشتوانه طلا، 41 کشور دیگر را به پیوستن به این ائتلاف علاقه مند کرده است.

 

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال ساترکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link