سقوط 20 درصدی قیمت ها – علت سقوط بازار رمزارزها چه بود ؟

علت سقوط بازار رمزارزها

سقوط ناگهانی قیمت ها  – علت سقوط بازار رمزارزها چه بود ؟

 

ارزهای دیجیتال برخی از بلاک چین های برتر بازار به صورت ناگهانی تا بیش از 20 درصد از ارزش خود را  از دست دادند .  علت سقوط بازار رمزارزها چه بود ؟

یک شرکت ارائه خدمات مالی آمریکا به نام  “رابین هود ” اعلام کرد که رمزارزهای  کاردانو  (ADA)، پالیگان  (MATIC) و سولانا  (SOL) را از فهرست ارائه ی خدمات خود  خارج می کند.

«ما به طور منظم رمزارزهایی که در این پلتفرم ارائه می‌دهیم را بررسی می‌کنیم. بر اساس آخرین بررسی خود، تصمیم گرفتیم پشتیبانی از ;کاردانو  (ADA)، پالیگان  (MATIC) و سولانا  (SOL) را در 27 ژوئن 2023  پایان دهیم. این شرکت در بیانیه‌ای گفت: هیچ کوین دیگری تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد و تمامی رمزارزهای شما همچنان در این پلتفرم موجود و قابل برداشت است.

این خبر در حالی منتشر شد که ارزهای دیجیتال مذکور در شکایت های اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) که در 5 و 6 ژوئن علیه صرافی های  Binance و Coinbase تنظیم شده بود، ذکر شده است.

توکن بومی بایننس، BNB، ضربه بزرگی را متحمل شد و در 24 ساعت گذشته حدود 9.5 درصد کاهش یافت و به 236 دلار رسید.

سرمایه گذاران در سراسر جهان نگران هستند که اقدامات SEC تأثیرات پایداری بر بازارها داشته باشد.

در حالی که هر دو شکایت کاملاً متفاوت بودند، SEC هر دو صرافی را به نقض قانون اوراق بهادار متهم می کند. بایننس، و همچنین مدیر عامل آن، چانگ پنگ ژائو، طرف دیگر با 13 اتهام از جمله سرپیچی از قانونگذاران در مورد عملیات بلاک چین مواجه هستند.

 

خرید و فروش آسان رمزارزها در پلتفرم ساترکس 

 

در همین حال، اتهامات SEC که Coinbase را هدف قرار داده است، ادعا می کند که این صرافی به عنوان یک بورس اوراق بهادار ثبت نشده  فعالیت می کند.

علاوه بر این، داده‌های بلاک چین نشان داد که نهنگ‌های مرتبط با صرافی برجسته رابین‌هود در ساعات اخیر کاملاً فعال بوده‌اند و ۹.۴ میلیون توکن MATIC را به تعدادی از صرافی‌ها واریز کرده‌اند.

 

اما نکته ی قابل توجه اینست که شرکت “ تجارت دارایی های کریپتو کامبرلند ” مقادیر زیادی توکن MATIC را  برای پشتیبانی از دو صرافی مورد نظر SEC یعنی بایننس و کوینبیس ,در این صرافی ها  سپرده گذاری کرده است.

تا کنون، کامبرلند 9 میلیون سکه MATIC در بایننس و 5 میلیون در کوین بیس سپرده گذاری کرده است.

بر اساس اطلاعات بازار، کاردانو تا 18.5٪ کاهش  , سولانا  22.7٪ کاهش , پالیگان25.5٪ کاهش و SHIB بیش از 17٪ از کاهش یافته و به 0.00000658 دلار در زمان نگارش مقاله رسیده است.

در مقیاس وسیع‌تر، ارزهای دیجیتال پرچم‌دار مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) نیز در اثر موجی این بازار نزولی گرفتار شده‌اند. آنها در 24 ساعت گذشته به ترتیب 3.48٪ و 5.55٪ کاهش یافته اند که نشان دهنده نوسانات گسترده در فضای ارزهای دیجیتال است.

 

ساترکس توصیه می کند هیچ وقت در بازار رمز ارزها به صورت هیجانی خرید و فروش انجام ندهید .

داشتن دید بلند مدت و صبور بودن , ارکان اصلی حضور موفق در این بازار می باشند .

 

 

 

منبع :

https://cryptonews.com/news/crypto-price-crash-sol-ada-matic-shib-plummet-20-overnight-what-going-on.htm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link