قانونگذاری روی رمزارزها و استیبل کوین ها , قدمی رو به جلو

استیبل کوین

توافق جمهوری خواهان و دموکرات ها در مورد تصویب قانون استیبل کوین ها در مجلس نمایندگان آمریکا

جمهوری خواهان و دموکرات ها احتمالاً در مورد لایحه پیشنهادی برای تنظیم استیبل کوین ها در ایالات متحده به توافق خواهند رسید.

دو عضو ارشد کمیته خدمات مالی در مجلس نمایندگان ایالات متحده که پیش نویس لایحه تنظیم استیبل کوین ها را تهیه کردند، گفتند که جمهوری خواهان به دنبال لایحه ای برای تنظیم استیبل کوین ها در سطح ایالتی هستند، اما این موضوع اصلی در پیشبرد لایحه پیش رو نخواهد بود.

حزب محافظه‌کار همچنین با دموکرات‌ها در مورد ایجاد نکردن « نبرد باخت – باخت » در خصوص ارزهای دیجیتالی با پشتوانه دلار موافق است.

پیش از این گزارش شده بود که دموکرات ها و جمهوری خواهان در مورد لایحه پیشنهادی به توافق نرسیده اند .

 

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان برنامه ریزی خود برای تصویب قانون ایجاد چارچوب نظارتی برای استیبل کوین ها و تجارت ارزهای دیجیتال در این کشور تغییر داده است.

نماینده ایالات متحده در آرکانزاس از حزب جمهوری خواه، جیمز فرنچ هیل، گفت : جمهوری خواهان می خواهند مسیر ایالتی را برای مقررات استیبل کوین تسهیل کنند. او افزود: «اما به نقل از همکارانم در آن سوی راهرو، ما نمی‌خواهیم هیچ مسابقه‌ای را به پایان برسانیم . ما می خواهیم کار درست را در زمان درست انجام دهیم .» هیل این اظهار نظر را در یک رویداد آنلاین با شورای آتلانتیک، یک اندیشکده مستقر در واشنگتن بیان کرد.

 

صرافی ارز دیجیتال ساترکس – راهی امن برای ورود شما به دنیای پر هیجان رمزارزها

 

فدرال رزرو برای نظارت بر استیبل کوین ها

فرنچ هیل اشاره کرد که در نسخه فعلی پیش نویس لایحه، فدرال رزرو ایالات متحده این اختیار را دارد که مقررات مربوط به استیبل کوین ها را اجرا یا بررسی کند.

پیش از این، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در شهادتی علیه کنگره آمریکا گفته بود که بانک مرکزی باید در تنظیم مقررات توکن های پرداخت و نظارت بر آنها نقش داشته باشد.

جیم هیمز، ازنمایندگان  دموکرات‌ ارشد کمیته خدمات مالی نیز در همان رویداد مباحث مشابهی را تکرار کرد. او ضمن اذعان به بحث سیاست ایالتی و فدرال در مورد مقررات استیبل کوین، گفت که این بحث را به یک مانع بزرگ برای جلوگیری از تبدیل شدن لایحه پیشنهادی به قانون نمی‌بیند.

هر دو نماینده امیدوارند که چارچوب های نظارتی جامع برای بازارهای استیبل کوین و کریپتو در ایالات متحده تا پایان جولای پیشرفت کند.

 

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال ساترکس

 

رای مجلس در مورد مقررات استیبل کوین در هفته آینده

کمیته خدمات مالی مجلس رای گیری در مورد قانون استیبل کوین و کریپتو را که قرار بود این هفته برگزار شود، دوباره برنامه ریزی کرده است.

رای گیری کمیته و بحث در مورد قانون مذکور در حال حاضر برای 26 ژوئیه، بر اساس یک یادداشت برنامه زمان بندی ارسال شده به دفاتر در کمیته تعیین شده است.

اگر این لایحه هفته آینده از سوی کمیته خدمات مالی مجلس به تصویب برسد، لایحه پیشنهادی به سنا منتقل می شود و در آنجا به تایید دموکرات ها نیاز دارد. برای اینکه این لایحه به قانون تبدیل شود، نیاز به پذیرش از سوی دولت بایدن نیز دارد.

لایحه پیشنهادی به کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نسبت به کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نظارت گسترده‌تری بر ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد، که می‌تواند به طور کامل نحوه تنظیم صنعت در کشور را تغییر دهد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link