قوانین جدید بریتانیا برای رمزارزها، قدمی رو به جلو

قوانین جدید بریتانیا برای رمزارزها

قوانین جدید بریتانیا برای رمزارزها، قدمی رو به جلو .

 

بریتانیا روز پنجشنبه رسما قانونی را برای تنظیم ارزهای دیجیتال و استیبل کوین به عنوان بخشی از اصلاحات نظارتی مالی گسترده‌تر خود پس از ” برگزیت ” تصویب کرد.

در بیانیه مطبوعاتی وزارت خزانه داری بریتانیا آمده است که قانون جدید که ” لایحه خدمات مالی و بازار ” نامیده می شود، به تنظیم کننده ها این اختیار را می دهد که چارچوبی متناسب برای دارایی های دیجیتال این کشور ایجاد و از «پذیرش ایمن رمزارزها در بریتانیا» حمایت کند.

این لایحه در حمایت از دیدگاه دولت بریتانیا مبنی بر تبدیل این کشور  به ” مرکز جهانی رمزارزها ” به تصویب رسیده است.

قانون جدید پس از آن تصویب شد که خزانه داری بریتانیا در فوریه سال جاری برای اولین بار اعلام کرد که قصد دارد ” فضای تبادل رمزارزها , دارایی ها و نقل و انتقال رمزارزها در این کشور را شفاف و قوانین مربوط به این بخش را به تصویب برساند .”

در آن زمان، ایده این بود که قوانین رمزارزها را به گونه‌ای تنظیم کنند که مطابق با نحوه تنظیم امور مالی سنتی باشد، اما بعداً توسط اعضای بانفوذ پارلمان که می‌خواستند رمزارزها به‌عنوان قمار شناخته شوند، به عقب رانده شد.

 

صرافی ارز دیجیتال ساترکس

 

” سند باکس ” نظارتی در راه است

قانون جدید که اکنون به طور رسمی آخرین مرحله های تصویب در پارلمان بریتانیا را می گذراند ، قانون موسوم به “سند باکس  نظارتی ” را برای تسهیل بیشتر کار با فناوری بلاک چین و رمزارزها توسط مشاغل مختلف را معرفی می کند.

علاوه بر پوشش ارزهای دیجیتال معمولی، قانون به رسمیت شناختن استیبل کوین ها – توکن های دیجیتالی که به یک ارز فیات متصل می شوند – را نیز به عنوان نوعی پرداخت , رسمی می کند.

در طول مراحل بررسی پارلمانی، اصلاحاتی برای طبقه‌بندی همه ارزهای دیجیتال به عنوان فعالیت‌های تنظیم‌شده و توانمندسازی قانون‌گذاران برای نظارت بر تبلیغات رمزنگاری‌شده اعمال شد.

 

اندرو گریفیث، وزیر اقتصاد خزانه‌داری بریتانیا، از این قانون استقبال کرد و آن را “قوانین مهمی” خواند که کنترل “دستورالعمل خدمات مالی” را به دولت ملی بازمی‌گرداند.

او قبل از این گفته بود : «با لغو قوانین قدیمی اتحادیه اروپا که در بروکسل وضع شده است، قفل میلیاردها  پوندسرمایه و پول نقدی که می تواند گره های نوآوری را باز و اقتصاد را رشد دهد، باز خواهد شد.»

او همچنین افزود : قطعا سال 2023 سالی برای اصلاح خدمات مالی بریتانیاخواهد بود .

 

 

 

 

منبع : https://cryptonews.com/news/uks-new-financial-law-regulate-crypto-includes-provisions-for-crypto-hub.htm

 

 

 

 

#ارزدیجیتال #ارزدیجیتالی #ارزدیجیتالبیتکوین #ارزدیجیتال_آموزش #ارزدیجیتال_پول_آینده #ارزدیجیتال_بیتکوین #ارزدیجیتالاتریوم #ارزدیجیتال_رایگان #ارزدیجیتال_داخلی #ارزدیجیتال_چیست #بیتکوین #بیتکوین_چیست #بیتکوین_ماینینگ #اخبارارزدیجیتال #اخباررمزارزها #اخباررمزارز #صرافی #صرافی_ارز_دیجیتال #صرافی_آنلاین #صرافی_رمزارز #صرافی_رمز_ارز #خرید_بیت_کوین #خرید_بیتکوین #تتر #خرید_تتر #اخبار_رمز_ارز #اخبار_ارز_دیجیتال#ساترکس  #satrex

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link