پیروزی ریپل در دادگاه ایالات متحده

پیروزی ریپل در دادگاه

پیروزی ریپل در دادگاه باعث افزایش چشمگیر حجم معاملات بازار شد .

پیروزی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، حجم معاملات را در صرافی های ارز دیجیتال افزایش داده است.

بر اساس داده های سایت  The Block، حجم معاملات در صرافی های ارز دیجیتال از 12.74 میلیارد دلار روز چهارشنبه به 16.56 میلیارد دلار در روز جمعه افزایش یافت که رشدی حدود 30 درصدی را در تنها دو روز نشان می دهد.

داده های CoinMarketCap نیز همچنین جهش حجم معاملات را در هفته گذشته نشان می دهد، به ویژه در روز جمعه، زمانی که تقریباً تمام صرافی های ارز دیجیتال اصلی شاهد افزایش شدید حجم بودند.

این افزایش تا حد زیادی به هیجان در مورد توکن XRP نسبت داده شد، پس از اینکه یک دادگاه ایالات متحده به نفع ریپل در دعوای جاری توسط SEC رای داد و ادعا کرد که فروش XRP در مبادلات به خودی خود یک قرارداد سرمایه گذاری نیست.

 

صرافی ارز دیجیتال ساترکس , راهی امن برای ورود شما به دنیای پر هیجان رمزارزها

 

حکم دادگاه :

حکم صادر شده توسط دادگاه منطقه ای ناحیه جنوبی نیویورک، بیان می کند که «پیشنهاد و فروش XRP در مبادلات دارایی دیجیتال به منزله پیشنهادات و فروش قراردادهای سرمایه گذاری نیست».

با این حال، قاضی فدرال همچنین حکم داد که XRP هنگامی که به سرمایه گذاران حقوقی فروخته می شود یک اوراق بهادار است، زیرا شرایط تعیین شده در تست موسوم به “هاوی” را برآورده می کند.

این حکم منجر به افزایش اولیه قیمت XRP شد که بیش از 70٪ افزایش یافت. عجله ناگهانی برای خرید XRP منجر به افزایش حجم شد که برخی صرافی‌های ارز دیجیتال را تحت تأثیر قرار داد.

 

ثبت نام در صرافی  ارز دیجیتال ساترکس

 

مشکلات فنی برای UpHold در پی افزایش چشمگیر تقاضای خرید XRP در ایالات متحده :

برای اولین بار، Uphold، یک صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده، با مشکلات فنی مواجه شد و به دلیل افزایش بی سابقه حجم به طور موقت از کار افتاد.

Uphold یکی از معدود صرافی‌های ارز دیجیتال بود که به فروش این ارز دیجیتال ادامه داد.

Uphold در توئیتی با اشاره به این وضعیت گفت: “بله، ما به مشکل خوردیم، اما هیچ پلتفرمی نمی توانست با افزایش 50 برابری حجمی که امروز دیدیم کنار بیاید.”

علاوه بر این، سایر صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، از جمله Coinbase، Kraken، Gemini، Crypto.com و Bitstamp برنامه‌هایی را برای ثبت مجدد XRP اعلام کرده‌اند.

 

پیروزی ریپل در مقابل SEC چگونه می‌تواند روی آلت‌کوین‌های دیگر تأثیر بگذارد؟

ماه گذشته، SEC از Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، و Coinbase، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده شکایت کرد.

در هر مورد، کمیسیون اشاره کرد که چندین توکن لیست شده توسط صرافی ها اوراق بهادار ثبت نشده هستند.

از زمان شکایت، این توکن‌ها تا حد زیادی در روند نزولی قرار داشتند، به طوری که برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال حتی تصمیم گرفتند این توکن‌ها را از فهرست حذف کنند.

با این حال، پیروزی ریپل در برابر SEC تأثیر مثبتی بر این آلتکوین ها داشت زیرا سرمایه گذاران حدس می زدند که آیا SEC موضع خود را در برابر این ارزهای دیجیتال تغییر خواهد داد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link