روند قیمت رمزارز ها . پیشبینی قیمت رمزارزها در 1402/08/29

پیشبینی قیمت رمزارزها

پیشبینی قیمت رمزارزها –  بازگشت احتمالی ست یا روند مثبت ادامه دارد ؟

بازخوانی قیمت بیت‌کوین در اخبار مالی اخیر

بیت‌کوین (BTC) تغییرات قابل توجهی در ارزش بازار خود را تجربه کرده است. با توجه به تغییرات اخیر قیمت و تبعات آن برای سرمایه‌گذاران و بازار رمزارز و با وجود کاهش اندک قیمت در دو روز اخیر ،  نشانه‌های انعطاف‌پذیری بیشتری را در قیمت بیت کوین می توان دید .

تا یکشنبه، قیمت بیت کوین در حدود  36500 تا 37200 دلار معامله شد که نشان‌دهنده افزایش تقریباً 0.50٪ است. این موضوع همراه شده با تحولات قابل توجهی در استفاده‌پذیری ارزهای دیجیتال و مقبولیت آنها در بین تولید کنندگان مختلف . مانند اعلام تولید کننده خودروی لوکس فراری که اعلام کرده است که بیت‌کوین را به عنوان یک روش پرداخت برای فروش خودروها در ایالات متحده قبول می‌کند.

به علاوه، علاقه‌مندی رو به افزایشی در کره جنوبی وجود دارد که تا به حال باعث افزایش قیمت بیت‌کوین تقریباً 1،300 دلار بالاتر از میانگین جهانی شده است. در همین حال، موجودی بیت‌کوین نگه‌داشته‌شده در کیف پول های نوپا به حد جدیدی رسیده است که نشان‌دهنده تغییر ممکن در دینامیک بازار و اعتماد سرمایه‌گذاران است.

 

 ورود امن به دنیای رمزارزها با صرافی ارز دیجیتال ساترکس .

 

 

این تلاقی رویدادها سوالی را به وجود می‌آورد: آیا بازگشت بیت‌کوین در آینده ممکن است؟

فراری  هم به بیت‌کوین گرفتار می‌شود: فروش خودروهای لوکس در ایالات متحده اکنون از رمزارز استفاده می‌کند با همکاری با BitPay، فراری (NYSE: RACE) به فضای رمزارز وارد شده است و بیت‌کوین را به عنوان روش پرداخت برای خودروهای خود در ایالات متحده قبول می‌کند.

این اقدام، در ده نمایندگی فراری و شامل خودروهایی مانند Daytona SP3، Purosangue و SF90 Stradale، نشان‌دهنده روند ممکن استفاده گسترده از ارزهای دیجیتال و تغییر قابل توجه در فروش خودروهای لوکس است.

فراری هدف دارد تا در سال 2030 به یک صنعت بدون کربن تبدیل شود و این تصمیم با اهداف زیست‌محیطی آنها همخوانی دارد.

بن ویس، مدیرعامل CoinFlip، این اقدام را به عنوان لحظه مهمی در سال 2023 ، مشابه به دریافت رمزارز توسط بازیکنان بزرگ صنعتی مانند PayPal (NASDAQ: PYPL) و BlackRock (NYSE: BLK).می بیند .

حمله به بازار رمزارز کره جنوبی:زمانی که خورشید بیت‌کوین چشم بادامی ها ,بالاتر از نرخ جهانی طلوع می‌کند

بازار رمزارز در کره جنوبی اخیراً تجربه افزایش قابل توجهی ، به خصوص  توسط فعالیت‌های معاملاتی فزاینده مرتبط با بیت‌کوین کرده است. گزارشی از Cryptocompare.com، مورخ 18 نوامبر 2023، نشان‌دهنده است که وون کره جنوبی 3.53٪ از تمام معاملات بیت‌کوین (BTC) را در روز قبل از آن داشت.

علاوه بر این، وون با فعالیتهای دیگر رمزارزهای اصلی مانند اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) همراه بوده و به ترتیب 1.65٪ و 8.78٪ از معاملات آنها را تشکیل می‌دهد.

موقعیت  کره جنوبی در صحنه جهانی رمزارز در رتبه‌ 11 امین بازار بزرگ از نظر حجم معاملات، به مقدار 2.62 میلیارد دلار، تثبیت شده است .

ویژگی‌های پرشور بازار رمزارز کره جنوبی .  بیت‌کوین تقریباً 1،300 دلار بالاتر از میانگین جهانی معامله می‌شود .

، با بیت‌کوینی که در کره جنوبی تقریباً 1،300 دلار بیشتر از میانگین جهانی معامله می‌شود به خصوص، پلتفرم‌های معاملاتی اصلی مانند Upbit و Bithumb تفاوت قیمتی فاحشی را مشاهده کرده‌اند.

این اختلاف، در حالی که منحصر به منطقه است، با روندهای جهانی کلی برای اکثر رمزارزها همخوانی دارد. با این حال، افزایش قیمت‌ها و حجم معاملات قوی در کره جنوبی، نه تنها به اختلاف‌های بازار منطقه‌ای کمک می‌کند، بلکه احتمالاً با افزایش فعالیت بازار , بر دینامیک قیمت‌گذاری جهانی بیت‌کوین تأثیر می‌گذارد .

جمع‌آوری سرمایه توسط سرمایه‌گذاران بزرگ :

موازنه بیت‌کوین به رکوردی بسیار بالا رسیده است . به گزارش یک استارت آپ به نام IntoTheBlock، نهنگ‌های بیت‌کوین با بیش از 1،000 BTC به یک مرحله مهم در سال 2023 رسیده‌اند. این هفته، مجموع مقدار BTC نگه‌داشته‌شده توسط این آدرس‌های بزرگ – 7.67 میلیون – به یک حد نصاب سالانه جدید به ارزش  275 میلیارد دلار رسیده  است.

به رغم یک کاهش کوتاه پس از شکست Alameda Research و Genesis مرتبط با FTX این سازمان‌ها از سال 2023 در حال رشد بوده‌اند و این نشان می‌دهد که یک بازار قابل توجه برای نهادهای بزرگ بیت‌کوین وجود دارد.

مقدار بیت‌کوین نگه‌داشته‌شده توسط آدرس‌های بیش از 1،000 BTC در این هفته به یک حد نصاب سالانه جدید رسید!

پس از فروپاشی آلامدا و ژنزیس، مقدار بیت‌کوین نگه‌داشته‌شده توسط این دارندگان بزرگ کاهش یافت. با این حال، در طول سال 2023 افزایش یافته و به مجموع 7.67 میلیون BTC در این هفته رسیده است

در همین حال، مقدار متعلق به سرمایه‌گذاران بلندمدت به بالاترین سطح خود رسیده است که به طور سنتی با رشد چرخه بیت‌کوین هماهنگ بوده است. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران احساس افتخار می‌کنند و انتظار افزایش قیمت بیت‌کوین بیشتر دارند.

با نزدیک شدن به قیمت بیت‌کوین به 38،000 دلار، شرط‌های گزینه‌های مثبت که پیش‌بینی می‌کنند که تا دسامبر به 40،000 یا حتی 45،000 دلار خواهد رسید، انتظارات بازار را بالا می‌برد و نقاط تحولی احتمالی در مسیر صعودی ارز را نشان می‌دهد.

 

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین در دنیای پویای رمزارزها :

 

صرافی ارز دیجیتال ساترکس … امین شما در سرمایه گذاری شما

 

عملکرد بیت‌کوین در 25 مهرماه یک دیدگاه پیچیده از روندهای بازار نشان می‌دهد و در حال حاضر با معامله در حدود نقطه محوری 37000 دلار،  نشانه‌های حرکت بولیش با احتیاط را نشان می‌دهد. سطح مقاومت کلیدی بیت کوین در یک آستانه مهم  ۳۸,۰۰۰ دلار تعیین شده‌ است که معامله‌گران به دقت آن‌ را دنبال می‌کنند.

از نظر منفی، سطوح پشتیبان در ۳۵,۸۳۵، ۳۵,۲۳۵ و ۳۴,۵۲۲ دلار مشخص شده‌اند، که مناطق پر پتانسیلی را نشان می‌دهند که در صورت آغاز یک روند نزولی، قیمت ممکن است در آن‌ها آرام گیرد .

شاخص‌های فنی هم تصویری متفاوت و کمی مثبت نشان می‌دهند. شاخص نسبت قدرت (RSI) در عدد ۵۱ قرار دارد، که به یک حس بولیش ملایم اشاره می کند. این نشان می‌دهد که بازار در قلمروی خرید بیش از حد یا فروش بیش از حد نیست، بلکه در وضعیت تعادل احتیاطی است.

میانگین متحرک ۵۰ روزه (EMA)  هم در ۳۶,۴۰۰ دلار این دید را تقویت می‌کند، زیرا قیمت فعلی در این نشانگر  به یک روند بولیش کوتاه‌مدت احتمالی اشاره دارد.

تحلیل نمودارها یک الگوی مثبت ملایم را نشان می‌دهد که به ادامه‌ی حرکت بولیش بازار اشاره دارد . به طور کلی، بازار تا زمانی که روند کلی  به سمت بولیش در بالای نقطه ۳۶,۴۰۰ است، همچنان مثبت به نظر می رسد .

 

 منبع : https://cryptonews.com/news/bitcoin-price-prediction-as-recent-decline-triggers-largest-bull-liquidation-in-3-months-is-a-rebound-imminent.htm

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link