پیش بینی قیمت کاردانو بعد از ریزش 7 درصدی – ادعای SEC مبنی بر اینکه ADA یک دارایی بهادار ثبت نشده است – چه اتفاقی برای کاردانوخواهد افتاد ؟

پیش بینی قیمت کاردانو

پیش بینی قیمت کاردانو بعد از ریزش 7 درصدی –  ادعای SEC مبنی بر اینکه ADA یک دارایی بهادار ثبت نشده است – چه اتفاقی برای کاردانوخواهد افتاد ؟

 

چند روزگذشته روزهای بدی برای ADA، ارز دیجیتالی بلاک چین کاردانو بود .

ADA در روز جمعه نزدیک به 7 درصد دیگر کاهش یافت و به 0.30 دلار در هر توکن رسید و به دنبال آزمایش مجدد پایین ترین سطح خود از ماه مارس است.

کاهش قیمت کاردانو در هفته جاری به بیش از 20 درصد رسیده است که بدترین هفته این ارز دیجیتال در بیش از دو سال گذشته است.

 

و پیش‌بینی قیمت Cardano ناگهان بسیار نزولی‌تر شده است.

کاهش شدید قیمت کاردانو باعث شده است ADA به طور قاطع کنترل خود را بر میانگین متحرک 200 روزه خود (که قبلا به عنوان پشتیبانی عمل می کرد) از دست بدهد و این می تواند شروع یک حرکت انفجاری به سمت پایین ترین سطوح اواخر سال 2022 در منطقه 0.24 دلار باشد.

 

برچسب امنیتی SEC به  کاردانو ضربه شدیدی وارد می کند

کاتالیزور کاهش شدید این هفته نیز ، شکایت مضاعف از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در برابر بایننس و کوین بیس بود که در اوایل این هفته رونمایی شد.

هر دوی این شرکت ها متهم هستند که به عنوان صرافی های اوراق بهادار ثبت نشده در ایالات متحده فعالیت می کنند و یکی از اوراق بهاداری که گفته می شود آنها به مردم ایالات متحده عرضه کرده اند ADA است.

 

خرید و فروش سریع ارزهای دیجیتال در ساترکس

 

به عبارت دیگر، SEC ادعا می‌کند که ADA یک دارایی دیجیتال و اوراق بهادار است و در حال تلاش برای تنظیم مقررات بر آن در ایالات متحده است.

این یک فاجعه برای چشم انداز قیمت ADA است که کاهش شدید قیمت آن در هفته ی گذشته را توجیح می کند .

به این دلیل که، اگر ADA از نظر قانونی به عنوان یک اوراق بهادار در نظر گرفته شود، تنها معامله‌گران اوراق بهادار دارای مجوز می‌توانند این دارایی را به سرمایه‌گذاران در ایالات متحده ارائه دهند و صرافی‌های ارزهای دیجیتال که می‌خواهند به ارائه ADA ادامه دهند، مجبور می‌شوند یک فرآیند کسب مجوز طولانی و گران را طی کنند تا بتوانند این توکن‌ها را در ایالات متحده فهرست کنند.

حتی اگر شکایت علیه کوین‌بیس و بایننس فعلا نتیجه ای نداشته باشد، صرافی‌های ارزهای دیجیتال فعال در ایالات متحده ممکن است تصمیم بگیرند که ADA را از لیست پیشنهادات خود حذف کنند تا خطر این که آنها نیز به عنوان صرافی‌های اوراق بهادار بدون مجوز عمل می‌کنند، کاهش یابد.

انتظار می‌رود که نقدینگی و تقاضای ADA در مهم‌ترین بازار جهان، ایالات متحده، کاهش شدیدی را تجربه کند و ما در حال حاضر می بینیم که این موضوع  تاثیر زیادی بر قیمت کاردانو دارد.

 

 شرکت تحقیق و توسعه “ورودی خروجی” (توضیح : “ورودی خروجی” نام یک شرکت در هنگ کنگ است ) به ادعای SEC پاسخ می دهد :

Input Output هنگ کنگ (IOHK)، شرکت تحقیق و توسعه ای که پشت توسعه بلاک چین کاردانو قرار دارد، در پاسخ به برچسب گذاری ADA به عنوان اوراق بهادار توسط SEC، بیانیه ای شدیداللحن صادر کرد.

در بیانیه آمده است: «پرونده‌های SEC حاوی اطلاعات نادرست متعددی است و به هیچ وجه بر کاردانو تاثیر نخواهد گذاشت».

IOHK خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی ADA یک دارایی بهادار زیر قوانین اوراق بهادار ایالات متحده نیست، و افزود که درک نحوه عملکرد بلاک چین های غیرمتمرکز یک جزء اساسی در ایجاد قوانین مربوط است.

به طور جداگانه، مدیر عامل بنیاد کاردانو، یک سازمان غیرانتفاعی که وظیفه حمایت از رشد اکوسیستم کاردانو را بر عهده دارد، نیز بیانیه‌ای صادر کرد که در آن مخالفت خود را با طبقه‌بندی اخیر SEC بیان کرد.

 

جایگزین هایی برای در نظر گرفتن :

سرمایه گذاران باید همیشه مراقب تنوع ذخایر ارزهای دیجیتال خود باشند.

یکی از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری با ریسک و پاداش بالا که ممکن است برخی از سرمایه‌گذاران بخواهند در نظر بگیرند، مشارکت در پیش‌فروش ارزهای دیجیتال است . هرچند که این استراتژی می تواند شدیدا پر ریسک بوده و به هیچ عنوان به کسانی که با حوزه ارزهای دیجیتال و بلاکچین آشنا نیستند توصیه نمی شود .

ولی سرمایه‌گذارانی که علاقه مند به سرمایه گذاری های پر ریسک می باشند در این نوع سرمایه گذاری می توانند توکن‌های پروژه‌های رمزنگاری جدید را بخرند  تا به بودجه توسعه آن‌ها کمک کنند.

این توکن‌ها تقریباً همیشه بسیار ارزان فروخته می‌شوند و سابقه طولانی پیش‌فروشی وجود دارد که سودهای نمایی عظیمی را به سرمایه‌گذاران اولیه ارائه می‌کند.

بسیاری از این پروژه‌ها تیم‌های فوق‌العاده‌ای در پشت خود دارند و چشم‌اندازی عالی برای ارائه یک پلتفرم انقلابی دارند.

 

 

 

منبع :

https://cryptonews.com/news/cardano-price-prediction-as-research-development-firm-input-output-responds-secs-claims-that-ada-unregistered-security-what-happens-next.htm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link