معرفی بهترین جایگزین های نات کوین

بهترین جایگزین های نات کوین

در حال حاضر، با رشد روزافزون فضای مجازی و توسعه اینترنت، استفاده از بسترهای ارتباطی آنلاین همچون تلگرام، به یکی از ابزارهای اصلی برای تبادل اطلاعات، ارتباط و حتی سرگرمی تبدیل شده است. به همین دلیل نیز بسیاری از پروژه‌های ارزدیجیتال، این شبکه اجتماعی پر بازدید را بستری بسیار عالی برای رشد و جذب کاربران خود دانستند. در این میان بازی نات کوین در تلگرام تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌ها و همچنین روشی ساده برای به دست آوردن نات کوین شد. به این روش ساده که برای به دست آوردن ارز دیجیتال و درآمد استفاده می‌شود tap to earn می‌گویند که نوعی ایردراپ ارز دیجیتال نیز هست. همین روش نوین سبب شد تا ارز دیجیتال نات کوین در تلگرام به سرعت رشد و گسترش پیدا کند. در ادامه این مطلب از صرافی ارز دیجیتال ساترکس شما را با بهترین جایگزین های نات کوین آشنا می‌کنیم پس همراه ما باشید.

نات کوین چیست؟

نات کوین (notcoin) یک بازی در تلگرام است که به صورت کلیکی انجام می‌شود. این بازی که به سرعت هم در میان کاربران تلگرام معروف شد مبتنی بر شبکه تون کوین (TON) است. با استفاده از شبکه تون‌کوین، کاربران می‌توانند توکن‌های خود را انتقال دهند، قراردادهای هوشمند را اجرا کنند و به عنوان یک سیستم پرداخت بین المللی برای انجام تراکنش‌های مالی استفاده کنند. اما علاوه بر این موارد، امروزه تون کوین با استفاده از شبکه بلاک چین خود، یک فضای میزبانی برای دیگر توکن‌ها فراهم می‌کند تا توسعه دهندگان آن‌ها بتوانند خدمات خود را به راحتی در اختیار میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان قرار دهند. نات کوین نیز یکی از جدیدترین پروژه‌هایی است که توسط شبکه تون کوین در پلتفرم تلگرام منتشر و معرفی شد.

نات کوین

نات کوین علاوه بر ایجاد سرگرمی با ارائه یک ارز دیجیتال رایگان به کاربران به عنوان توکن بومی، فرصت کسب درآمد ویژه‌ای را نیز برای آن‌ها فراهم کرده است. این بازی به این صورت است که شما در ازای هر یکبار کلیک بر روی صفحه، یک سکه رایگان دریافت خواهید کرد.

ایردراپ چیست و چگونه کار می‌کند؟

ایردراپ یک روش برای توزیع رایگان ارز دیجیتال به افراد است که به طور معمول توسط شرکت‌ها یا پروژه‌هایی که ارز دیجیتال خاصی را توسعه می‌دهند، استفاده می‌شود. در این روش، شرکت یا پروژه مربوطه مقداری ارز دیجیتال را به صورت رایگان بین افراد توزیع می‌کند. این کار به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی یا برای جذب بیشتر کاربران و جلب توجه به پروژه‌شان انجام می‌گیرد.

این روش معمولاً به صورت زمان‌دار یا محدودیت‌هایی دارد، به عنوان مثال، فرد باید در یک زمان معین درخواست دریافت ارز دیجیتال را ارسال کند و یا شرایط خاصی را انجام دهد تا به ارز دیجیتال دسترسی پیدا کند.

دلایلی که شرکت‌ها ممکن است از ایردراپ استفاده کنند عبارتند از:

  • جلب توجه و جذب بیشتر کاربران به پروژه یا ارز دیجیتال خود
  • ترویج استفاده از ارز دیجیتال مورد نظر و افزایش پذیرش آن در بازار
  • ایجاد انگیزه برای افراد برای مشارکت فعال‌تر در جامعه یا بستر مربوط به ارز دیجیتال.
ایردراپ نات کوین

کاربران معمولاً باید به شرایط خاصی پایبند شوند تا از این ایردراپ‌ها بهره‌مند شوند، مانند دارا بودن یک کیف پول ارز دیجیتال خاص یا انجام فعالیت‌هایی مانند دنبال کردن رسمیتی خاص در رسانه‌های اجتماعی یا انجام وظایف خاص مرتبط با پروژه.

بهترین جایگزین های نات کوین به صورت ایردراپ تلگرامی

امروزه در بازار ارزهای دیجیتال شاهد ترند شدن یک ارز یا توکن جدید برای جذب افراد و سرمایه گذاران هستیم. همانطور که پیش تر نیز گفتیم نات کوین یکی از همین ارزهای دیجیتال ترند بازار این روزهای کریپتوکارنسی است. همچنین اخیرا این نوع پروژه های ارز دیجیتال در شبکه تلگرام به سرعت در حال رشد و ترند شدن هستند. شاید از خود بپرسید چرا تلگرام؟؟ پاسخ ساده است، این شبکه اجتماعی با داشتن بیش از 800 میلیون کاربر فعال بی شک یک پلتفرم مناسب برای معرفی و گسترش دادن ارزهای نوپا و جذب سرمایه گذار و همچنین افزایش نقدینگی بازار است. در ادامه این مطلب بهترین جایگزین های نات کوین در تلگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تپ سواپ (Tap Swap)
  • ایکس بلست (xBlast)
  • هات (Hot)
  • همستر کمبت (Hamster kombat)

ارز دیجیتال تپ سواپ

به عنوان اولین جایگزین نات کوین قصد داریم تا تپ سواپ را به شما معرفی کنیم. ارز تپ سواپ و نات کوین از جهات مختلف شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند اما یک تفاوت اصلی نیز دارند. مهمترین تفاوت میان این دو بستر فعالیتشان است. نات کوین بر بستر شبکه تون فعالیت می‌کند اما تپ سواپ بر بستر شبکه سولانا فعال است. کاربران در بازی تپ سواپ باید همانند بازی نات کوین با کلیک بر روی صفحه توکن‌ها را به دست می‌آورند. 

همچنین، انجام دادن تسک‌های روزانه مشخص شده مانند عضویت در تلگرام، دنبال کردن و فعالیت در توییتر و سایت پروژه، نیز می‌تواند به جمع‌آوری بیشتر توکن‌ها کمک کند. توکن مورد بومی این بازی TAPS است و در اکوسیستم تپ سواپ (Tap Swap) قرار دارد. در پایان هر دوره از این بازی کاربران بر اساس مدت زمان فعالیت خود پاداش توکنی دریافت می‌کنند. در نهایت می‌توانند این توکن‌ها را به TAPS، که ارز بومی اکوسیستم تپ سواپ است، تبدیل کنند. 

ارز دیجیتال ایکس بلست

یکی دیگر از بهترین جایگزین های نات کوین، ایکس بلست معرفی شده است. ایکس بلست (XBLST) یک پروژه ارز دیجیتال است که به عنوان یک شبکه توکنی برای انجام معاملات مالی و تبادل ارزهای دیجیتال ایجاد شده است. این ارز بر پایه فناوری بلاک‌چین مبتنی بر اتریوم (Ethereum) توسعه یافته است و از استاندارد ERC-20 برای ایجاد توکن‌هایش استفاده می‌کند. 

ایکس بلست یک اپلیکیشن غیرمتمرکز است و از شبکه لایه دوم Blast استفاده می‌کند. این اپلیکیشن نیز مانند نات کوین و دیگر جایگزین های آن که در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال ساترکس به شما معرفی کردیم از پلتفرم تلگرام برای توزیع توکن‌های خود استفاده می‌کند. توکن‌های این اپلیکیشن شامل XBL و WXBL هستند. برای شرکت در این ایردراپ و استفاده از امکانات اپلیکیشن، کاربران باید وارد آدرس تلگرامی https://t.me/XBlastAppBot/ شوند و کیف پول خود را بسازند. این فرآیند احتمالاً امکانات دیگری مانند مشارکت در استخراج و یا معامله با توکن‌های XBL و WXBL را نیز فراهم می‌کند.

ارز دیجیتال هات

نیر (near) یکی از معروف‌ترین شبکه‌های بلاک چین است که با قابلیت طراحی موازی، سرعت تراکنش‌ها در پروتکل خود را افزایش داده است. این شبکه به تازگی یک کیف پول جدید در بستر پلتفرم تلگرام با نام here wallet راه اندازی و عرضه کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند توکن بومی آن یعنی HOT را در تلگرام میان کنند. کاربران می‎توانند از توکن HOT برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها و خرید دارایی در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز استفاده نمایند. لازم به ذکر است که این توکن هنوز در صرافی‌ها لیست نشده اما توسعه دهندگان بلاک چین near توزیع آن در میان کاربران را آغاز نموده اند. اگر قصد دارید به استخراج این توکن جدید تلگرامی که به عنوان یکی از بهترین جایگزین های نات کوین معرفی شده است بپردازید باید در ابتدا یک کیف پول برای خود بسازید. برای ساخت کیف پول می‌توانید به آدرس http://t.me/herewalletbot/ مراجعه کرده و پس از ساختن کیف پول با کلیک بر روی گزینه Storage شروع به ماین کردن توکن هات کنید.

بهترین جایگزین های نات کوین - هات

نکته مهم:

در کیف پول near تعدادی تسک برای کاربران قرار داده شده است که با انجام دادن هر یک از آن‌ها، امکان دریافت و استخراج تعداد بیشتری توکن hot را خواهید  داشت.

ارز دیجیتال همستر کمبت

همستر کمبت یک بازی تلگرامی است که به عنوان یکی دیگر از جایگزین های نات کوین به شما معرفی می‌کنیم. کاربران می‌توانند با ورود به ربات تلگرامی HAMSTER KOMBAT به آدرس https://t.me/hamster_kombat_bot، در این بازی شرکت کرده و توکن‌های همستر را استخراج کنند. این توکن‌ها نیز مانند دیگر توکن‌های مبتنی بر تلگرام یک نوع ارز دیجیتال هستند.

سخن پایانی

نات کوین و پروژه‌های مشابه آن به تازگی به عنوان ارزهای ترند و جدید وارد بازار کریپتو شده اند. بسیار از کاربران تلگرامی هیجان زیادی نسبت به این نوع ارزها دارند و جذبشان شده اند اما حتی با وجود هنوز افرادی هستند که انتقادات و نگرانی‌هایی نسبت به این ارزهای دیجیتال دارند. این نگرانی می‌تواند تا حدودی به خصوص برای آن دسته از افراد که قصد سرمایه گذاری بر روی این ارزها را دارند، درست باشد. به همین دلیل نیز پیش از تصمیم به سرمایه گذاری باید حتما تحقیق و بررسی لازم را انجام دهید. در این مطلب ما 4 مورد از بهترین جایگزین های نات کوین را به شما معرفی کردیم. با امید به اینکه پس از بررسی این موارد، بتوانید راه‌های مناسبی برای کسب درآمد از ایردراپ‌ها و پروژه‌های مشابه پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه ارز دیجیتال

همین الان با وارد کردن ایمیل خود می توانید در خبرنامه عضو شوید

من را در خبرنامه عضو کن
close-link

ثبت نام اولیه و دریافت صد هزار تومان اعتبار اولیه

اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و هر سوالی که دارید را با حوصله پاسخ دهند تا بتوانید به راحتی ثبت نام کنید و صد هزار تومان اعتبار اولیه دریافت کنید
درخواست مشاوره رایگان
close-link